Elevii Colegiului A.D.Xenopol au ocazia de a participa la programe de practica in cadrul unor companii de renume international, unde isi pot testa cunostintele invatate in clasa.
BRD – Groupe Société Générale
Istoria noastra incepe cu Societatea Naţională de Credit Industrial creată în 1923 ca instituţie publica. După Al Doilea Război Mondial, Societatea Nationala de Credit a devenit Banca de Credit pentru Investiţii, ulterior Banca de Investiţii. În 1999, Société Générale a devenit proprietara a 51% din capitalul majorat al BRD, incepand astfel drumul spre BRD – Groupe Société Générale. Modelul implementat de Société Générale la BRD in urma privatizarii din 1999 se axeaza pe 3 activitati principale: retail banking, corporate & investment banking si servicii specializate.
In BRD gasesti oameni inovativi, responsabili, cu spirit de echipa si angajament, care au construit o banca solida. Nu ai cum sa te plictisesti, fiindca dincolo de responsabilitatile pe care le ai, poti initia tu insuti proiecte, dovedindu-ti creativitatea si angajamentul. T
PEPCO
PEPCO este parte a grupului Pepkor, un grup international de retail cu peste 4500 de magazine in Africa, Australia si Europa. PEPCO si-a inceput activitatea in Polonia in anul 2004 si a devenit lider de piata pe segmentul de imbracaminte si produse pentru casa cu peste 1.500 de magazine si 11.000 de angajati. In 2013 PEPCO si-a startat dezvoltarea international cu intrarea pe pietele din Cehia si Slovacia, in 2015 am deschis primele magazine in Ungaria si Romania, fiind urmate de Croatia, Slovenia si Tarile Baltice in 2017.
Ne mandrim cu faptul ca PEPCO este discount retailerul cu cea mai rapida expansiune in zona Europei Centrale si de Est, in fiecare luna, peste 15 milioane de clienti satisfacuti viziteaza zi de zi magazinele noastre. In Romania, avem deja peste 200 de magazine deschise, iar planul de expansiune continua.
Viziunea noastra este sa devenim cea mai mare, cea mai buna si cea mai cunoscuta marca de discount din Europa, cu cele mai mici preturi la articolele de imbracaminte si uz casnic. Scopul nostru este acela de a construi intr-un mod sustenabil business-ul, focusandu-ne pe 3 arii majore: oamenii, procese si produse.
Astfel, ne dorim sa le oferim angajatilor nostri siguranta, stabilitate, alaturi de posibilitatea de dezvoltare profesionala, intr-o companie de succes, dinamica si cu un potential urias de crestere.